Saturday, October 30, 2010

EMAK CAKAP.......

td otw balik dr penang..
so boooring duk dlm kete..
xtau nk wat ape..
aku tgk muke eda, eda tgk muke aku..
boring3.. =ppp
then, chitchatchitchat le with my emak..
story laa kisah sorg member nie..
die dpt peluang mnambahkn ilmu..
tp xshare pun..
sedeyh jugak laa ht ni..
tetibe je dpt tau, die brada dsuatu kwsn utk mnambahkn ilmu..
salah ke share dgn kwn2??
aku gtau tau kt korg sume pluang2 yg ade..
sbb aku syg kwn2 aku..
then mak ckp...
tu kamu baru jmpe 1 spesis..
byk lg spesis yg kmu akn jmpe..
tu kwn lupe kwn, time nk senang lenang cari kite..
tu pun sbb ade kepentingan..
masa susah pun cari kite..
"die" dpt pluang, "die" senyap sorg2..
xnk share dgn kmu..
spatutnye suasah senang share same2..
dpt pluang pun share same2..
tu baru kwn namenye..
lain kali kwn mcm "die" tu kmu jgn peduli..
nti, bile kmu susah..
baru kmu tahu sape yg betul2 kwn kmu..

tu la nasihat my emak..
tq emak..
kepada si "die"..
jgn wat cmtuu..
aku tau mungkin ko xsedar time ko wat..
tp lain kali fkr2 dulu k..
aku xtgur ko sbb 1st time ko wat..
maybe ko tlupe ke ape ke..
ape2 pun..
sy syg kwn sy..
syg my emak jugakk..
huhuhu..
##sahabat sejati bukan sahaja berada disisi disaat gembira..
tetapi disaat duka juga.. =)

No comments:

lalalaa :)