Wednesday, December 18, 2013

SMASH SIKIT ! ! !

apasal haa?? bila aku bising pasal benda2 yg semuanya naik disebabkan vote tu, "faham2 je laa kan".
mereka2 yang " faham2 je laa kan", duk fikir lain dari yang aku cakapkan tu.

contohnya,
dah pinjam tu bayar lahh.
dah guna pkhidmatan tu, bayar lahh.
aku rasa macam,
ape ke ceteknye pemikiran kau??
kenapa kau fikir macam tu??
ni mesti,
kalau kau kat tempat aku, kau akan buat macam tu kan??
HAHAHAHAHAAA.
silap besooo la beb.
kau ingat,
yang bukan sama kepala dengan kau, maksud aku yang bukan sama "faham2 je laa kan",
MESTI diantara manusia yang,
dan pinjam ptptn, tapi tak bayooo??

silap besoooo..
silappp !
aku masih tahu halal haram.
dah pinjam duit orang, tambah2 duit kerajaan,
wajib akan aku bayar balik,
duit kerajaan, dalam tu ada duit rakyat,
gilaa kau taknak bayar??
aku taknak ilmu aku ni,
hasil dari pinjaman wang yg tidak dibayar.
sebab aku tahu mana halal mana haram la,
aku tak berapa nak setuju dengan "faham2 je laa kan".
perkhidmatan2 sume ni,
nak naik berapa??
naik laaa!
selagi aku guna, aku bayar !
walaupun sampai rabak poket aku.
ahhh, lantak.
aku taknak guna perkhidmatan yang tak berkat,
sebab tak bayar.
sesengkek2 aku, aku bayar.
tapi masalahnya,
yang diatas,
yang tak sengkek tu,
tak fikir ke org2 bawah yg sengkek ni??
dan aku tau,
ada rakan2 aku,
yg ibubapanya mungkin sebahagian dari "faham2 je laa kan".
aku tak kata ibubapa kau pun sama teruk.
if dorang buat kerja betul,
semua orang sayang,
dont worry k.

#p/s : ada yang kata, keyboard warrior, boleh laa. kau try laa lawan, kau orang bawah, lawan orang atas. kau ingat kau boleh menang?? HAHAHAHAA.. aku dah tengok dengan mata kepala sendiri. tak percaya? kau cuba lahhh, kau cuba, kau rasa, then kau sendiri akan sedar!

No comments:

lalalaa :)