Saturday, May 5, 2012

KOMUNIKASI

Assalamu'alaikum !
hari ni nak cerita pasal komunikasi..
sebenarnya komunikasi saya agak FAILED..
hahahahaa..
serius !
terutama dengan orang yang tak berapa nak kenal..
terjumpa dengan senior seangkatan..
die nampak saya..
saya nampak die..
dengan pantas perhatian dikalihkan !
nampak tak??
mesti laa tak nampak !
hahahahaa..
bukan sekali dua buat macam tu..
banyak kali..
wuwuwuwuwuwu..
mesti die kata
"sombong gile aih minah nie.. kerek je.. baru junior"
pehhh..
makan dalam laa kan kalau die cakap camtuu..
serius..
tak reti nak tegur orang..
nak senyum,
tapi senyuman tak terukir..
ntah laa..
macam kene kunci..
so kepada anda2..
jumpa saya..
anda senyum dulu ye..
then baru saya senyum and tegur..
heheheheee..


p/s : sorry laa senior2..

No comments:

lalalaa :)