Sunday, August 5, 2012

MIMPI (GG)

Assalamu'alaikum..
sejak akhir2 ni aku asyik dapat mimpi yang aneh..
nak kate berkaitan dengan aktiviti masa berjaga tu..
macam takde..
dan mimpi yg aku dapat..
semuanya hampir2 buat aku nak nagis jugak laa..
mula2 aku mimpi pasal gigi aku..
actually aku memang ade kekurangan sikit bahagian gigi..
huhuhuhuu..
kalo jumpe aku jangan tengok aaa !
sensitif !
nak usha2 boleh..
tapi jangan laa over sampai tertonggek2 pulak !
memang aku panggg !
hahahahaa..
emm, dalam mimpi tu aku kat hospital..
nak melawat abang saudara rasenye..
then, aku pergi laa toilet..
tetibe aku suke lak melaga2kan gigi aku..
depan belakang banyak2 kali..
then tercabut !
bahagian depan, gigi atas..
redha je laa aq..
takpe laa..
1 je pun..
then tetibe gigi garham bawah pulak tercabut dan diikuti gigi sebelahnye..
sampai laa abis semua !
semua ye !
bahagian bawah !
boleh imagine tak rupe aku time tu???
rupe tak kisah, tapi perasaan aku time tu..
memang sedihhh arrr..
dah laa tu gigi kekal..
tak boleh tumbuh lik..
gigi2 tu aku pegang kat tangan aku..
aku call ayah..
memang nak nangis ar..
then time nak nangis tu,
tetibe aku terjaga..
terus aku ketap2 gigi aku..
fuhhhh..
Alhamdulillah..
ade lagi..
syukur sangat2..

p/s : memang nak jaga gigi ni elok2, nak nikmati nikmatnya dapat menggigit ! wuwuwuwuwuu.. i love u gigi..

No comments:

lalalaa :)