Saturday, December 22, 2012

SEM 5 !

Alhamdulillah.. mood belajar sedang berkumpul & meresap dalam diri ! 
vrommm vrooommmm vroommmm...
sem ni agak berat sikit..
ada 4 final..
financial acc 3, tax, audit, n management acc..
2 daripada 4 subject tu ramai orang repeat !
tak tau laa camne nak hadapi !
wat masa sekarang, duit untuk beli buku pun lebih kurang rm300 !
warrrggghhhhh..
ptptn, sila lah masuk cepat !
poli agak berbeza dgn u, kami dapat ptptn lambat..
sadis kan???
redha je laaa..
sem ni kne pegang jawatan..
taktau laa macam mana pengurusan masa nanti..
sebab aku memang malas nak pegang jawatan !
bukan bermakna aku pasif,
tapi aku lebih suka menyertai berbanding menganjurkan..
but, it's okay, aku anggap ini 1 cabaran :)
but now,
aku rindu saat2 praktikal !
waaaaaa..
memang i lup mapa glup laaa..
hahahahahaaa..
sampai termimpi2 !
tapi takpe, 
1 hari nanti akan ku jejakkan kaki ku ini disana..
chewahhhh..
hahahahaa..
i think maybe i will..
sebab aku pun ade project nak kene wat..
so aku pilih mapa sebagai salah satu tempat,
yang bakal aku wat survey..
serius, tak sabar gile !
hahahahahaaa..
rindu semua !
pastu kalau nak cakap pasal rumah sewa..
aku sangat sangat sangat double triple suka dan puas hati !
walaupun bilik kecik,
tapi selesa sangat3 !
ruangan bilik je kecik, tapi yang lain2 semua besar dan luas !
bilik air, okeyh !
dapur okeyh !
halaman rumah okeyh..
tempat sidai baju okeyh..
perkakas perabut peralatan rumah semua okeyh !
buat masa sekarang, tiada nyamuk yang menggigit..
tiada tikus yang memeluk kaki, yang mengokak maggi !
semua kipas siling !
i loike !
tidur pun selesa..
aku suka sangat..
hope semuanya berjalan dengan lancar !
mudah2an..
aminnnn...

p/s : hope mapa ada kerja part-time di bahagian acc dept ! hahahahaa.. time cuti boleh kerja sana.. "kalau lahhh ada"
 
 

2 comments:

Cik Mat said...

Selamat maju jaya Ain.

ai takahashi said...

tq cik mat :D

lalalaa :)