Friday, December 7, 2012

SEHARI SEBELUM

Sehari sebelum tamat praktikal.. 
hari ni laa tuuu.. hari Jumaat, 7/12/2012..
sesungguhnya aku amat tidak mahu tamat !
aku penat belajar..
boleh tak time aku taknak belajar, aku boleh bekerja..
bile aku boring kerja, aku nak belajar..
boleh takkkk???
macam tak je kan???
nak jugakkkk macam tuuu !
waaaarrrrgggghhhhh !
dan aku tak tau macam mana nak ngadap hari esok !
sangat2 tidak tahu !
boleh tak kalau hari last tak de 'banjir'?
boleh tak kalau hari last muka semua happy?
aku bukannya nak pergi mati..
waaaarrrgggghhhhh !
haaa !
cakap pasal mati, korang terasa ape2 tak petang tadi??
ape yang aku perasan petang tadi, aku ni cun ! kahkahkah !
takkk3, ni serius, petang tadi kat ofis hujan ais berbatu2 !
pastu aku dan k.siti dengar air kat atap mengalir2..
dah laa sebelum ni aku dengoo citye pasal hantu mandi kat situ !
seram aku !
pastu atap tu terus bocor !
langit kat luar gelap gelita !
dah laa hari ni hari jumaat..
aku risau kiamat !
melalut kan pemikiran aku???
tapi serius, aku rasa macam malaikat maut berada dimana2..
fuhhhhhh..
 *tergantung*

p/s: kenapa mesti besok???

No comments:

lalalaa :)