Thursday, January 10, 2013

SI JANTUNG HATI :)

Kebanyakan masa, selalu buat aku marah..
selalu buat aku sakit hati..
tapi kadang2 rasa tersebut sengaja aku munculkan dalam hati..
taktau kenapa..
mungkin sengaja mengada2kan diri !
hahahahaaa..
dan ada ketika memang kau menjadi punca sakit hati !
kadang2 baru aku terfikir,
aku terlalu memikirkan perasaan2 negatif..
sehingga aku terlupa yang positif !
bukan aku sengaja ketepikan..
mungkin itu yang terbaik buat masa sekarang..
bersikap berjaga2 mengenai soal hati..
bukan tak percaya..
segalanya ditentu oleh Allah..
maaf jika terasa seperti tak dihargai, disayangi dan yang sewaktu dengannya..
maaf sebab aku berfikir yang negatif2 je..
sampai ketepikan semua yang kau dah lakukan..
now i realise something..
buruk mana pun kau,
teruk mana pun kau..
kau tetap ada kebaikan, dan kelebihan :)
teruk mana pun aku,
hodoh mana pun aku,
mengada mana pun aku,
yang tahapnya amat tinggi,
kau still sabar..
kau still layankan aje..
melayankan emosi perempuanku yang agak tidak stabil..
hahahahahahaa..
terima kasih..
sebab sentiasa menyokong aku tanpa aku sedar.. 
terima kasih sentiasa menolong aku tatkala aku memerlukan bantuan :)
dan terima kasih memenuhi impian LOGIK aku hampir 70%..
yang tak logik tu aku tau memang kau tak dapat nak lakukan buat masa sekarang !
hahahahaaa..
em, tu je..
terima kasih bebanyak3.. <3>

No comments:

lalalaa :)