Saturday, January 26, 2013

STICKER

Sejak akhir2 ni, jarang guna kereta.. maklumlahh, sudah masuk ke alam 'persekolahan' semula.. so, bila cuti2 macam ni memang bawa kereta kemana saja.. dan tadi, nampak sticker MAPA masih melekat di cermin kereta.. so ape lagi, time drive tu terbayang2 lahh kenangan disana.. serius rindu gilaaaa !!!! waaaaa.. rasa macam 6 bulan latihan tu tak mencukupi ! teringat kata2 nasihat semangat dari beberapa orang wanita dan beberapa orang lelaki.. pengalaman yang cukup untuk aku mematangkan diri, menimba pengalaman dari orang2 yang berpengalaman.. walaupun aku kesana untuk menimba pengalaman untuk bidang aku, tapi lebih dari itu yang aku dapat.. teringat waktu makan, pegi store, pegi kfc, pegi mcd, main teka teki, dapat ilmu pengetahuan am, macam2 lagi laaa.. sedih.. kenapa setiap perjumpaan ada perpisahan??? rasa tak adil !!! mungkin ada hikmah, tapi aku masih tak boleh terima !!! waaaa~~~ sadissss~~~

p/s : tq for everything :')








No comments:

lalalaa :)