Sunday, June 9, 2013

SUBHANALLAH!!!

minggu ni aku berjalan lagi, ke Melaka pula.. nak kata berjalan tu tak juga, sebab aku mempunyai tujuan kesana sebenarnya ! dan bukan tentang kisah perjalanan aku merayap yang nak aku kongsikan, tapi kisah lain, yang buat aku rasa "wahhhhh..." haaa, sampai cenggitu sekali !

nak dijadikan cerita, perjalanan pulang ke Ipoh, singgah ke R&R mane entah, aku lupa, pergi surau.. mak solat dulu, tunggu mak habis baru aku pulak.. lebih selesa menggunakan telekung yang dibawa.. sebab tu kene beratur tunggu giliran.. lepas aku eda pulak..

masa tengah tunggu eda, aku duk kat penjuru, memerhati gelagat manusia.. dan aku lihat seorang adik ni, dia baru lepas habis solat.. taktahu kenapa, mata aku tertumpu kat dia! why?? why?? kenapa? nak kata jatuh cinta? ohhh, tidak tidak tidak ! aku masih mampu mengawal nafsu dan akal ku! aku terkesima lihat perbezaan tangan (bahagian jari-jemari) & lengannya ! perbezaan warna yg ketara ! nak kata berbelang, aku tau semua orang berbelang kan? aku pun ada juga bahagian yang berbelang..

tapi yang ini lain. tangannya warna coklat2, tapi lengannya putih ! rasa macam dia pi tukaq tangan diaa dengan tangan kawan diaa..! rasa nak pi kat dia pi tarik2 tangan diaa, nak tengok betoii kaa tak betoiii tu tangan diaa..! dan aku rasa sangatttt2.....tak tergambar perasaan aku masa tu.. rasa sesuatu perasaan yang lain.. dan perasaan malu akan diri sendiri.. malu yang amat...

1 comment:

fsam said...

knp nak malu pplak? tak paham :(

lalalaa :)