Tuesday, June 18, 2013

APA YANG SUDAH SELESAI?

sebelum balik rumah sewa, ada beberapa perkara yang aku nak buat bersama2 orang yang paling penting dalam hidup ! hehehee.. sweet tak?? hahahaa.. semut dah datang dah nihhh ! kerja2 dengan family, done ! lepas ni bakal disambung oleh adik pulak sementara nak tunggu aku habis belajar.. dah makan nasi ayam & pizza & sup ayam buatan air tangan mak.. air tangan aku dari hari tu deme nak rasa, tak rasa2 lagi ! hahahaa.. minum air penah le..

then, berjalan2 satu keluarga, done ! berjalan2 ke kedai kucing, done ! berjalan2 berdua2an dengan mak, done ! berjalan2 kami adik beradik, done ! berjalan2 dengan teeetttttt, done ! yeahhhhh ! done ! tengok Running Man, yang ni tak selesai lagi, episod 148 & 150 tak tengok lagi.. shopping? 50% selesai ! kali ni aku tengok barang2 yang aku beli, agak bermanfaat kepada diri aku sendiri.. hahahaa.. 1 peningkatan yang bagus !

then, cerita2 yang aku nak tengok kat wayang dah tengok dah.. ade beberapa yg aku teringin nak tengok, tapi still tak keluar lagi.. takpe2, yang tu simpan untuk roomate.. karok pun tak sempat, simpan untuk karok bersama roomate ! funfair pun tak sempat, tu pun untuk roomate ! pehhhh ! memang membazir betoi aku nihhh.. hahahaa.. takpe2, kita set 1 aktiviti utk 1 minggu ! apa2 pun, bagi laluan exam MUET & bulan Ramadhan lepas dulu.. hehehee.. nak bertukar ke digi, tak selesai ! faktor kewangan dari pihak 1 lagi.. kalo tak memang aku nak tukar dah ! hemmpppphhh.. lepas raya kot aku tukar.. okeyhhh.. selamat tinggal cuti semester ! daaaa..

No comments:

lalalaa :)