Wednesday, October 12, 2016

HIKMAH

Alhamdulillah.

Emosi dah stabil semula. Kaki dah mula boleh terima benda baru yang melekat kat dia. Haha.

Anyway, bila jadi macam ni, baru la reti nak hargai masa. Barulahh terfikir nak buat lebih banyak perkara berfaedah. Haha. Sebelum ni asyik nak tidooo je. Baru lahh reti nak hargai nyawa. Dan yang paling penting, baru lahh nak sematkan dalam lubuk hati paling dalam untuk dekat lagi dengan Pencipta.

Hikmah dia yang aku nampak, mungkin aku tak sesuai ditempat praktikal aku sekarang di bahagian audit. Dan di beri peluang untuk tidoo sepuas2nya seperti yang aku nak sebelum2 nii. Hamekkk kauuu. Tido sampai lebam! Hahaa. Dan aku dapat penempatan praktikal di tempat baru dekat je dengan rumah, bahagian akaun. Syukur sangat2. Memang bidang yang aku minat gilaaa. Ot lama2 pun aku sanggup! Hahaa.

Ok. Tu je kot. Ohh lupa, lari topik sikit. Aku mimpi 1st love aku. Hahaa. 1st love apenyer, cinta monyet je nii, tu pun monyet betepuk sebelah tangan. Kahkahh. Aku taktauu laa camna leh mimpi diaaa. Aku doakan hang berjaya dunia akhirat naa.

No comments:

lalalaa :)