Wednesday, October 5, 2016

PATAH KAKI (genap sebulan)

Alhamdulillah.

Hari ni genap sebulan kaki dan tangan aju bersimen. Lagi 5 hari, pergi check up balik. Dan semestinya aku tak sabar2. Harap2 simen ni boleh bukak. Aku dah tak sanggup nak baring je! Hahaa. Bosan!

So far, aku dah tak rasa sakit dah. If sakit pun sebab lenguh yang teramat or tersilap parking. Hahaa. Tapi tempat patah tu dah tak sakit dah. Kadang2 je rasa macam kena kejutan eletrik, aku just assume tulang tu nak bercantum je lahh.

Dari segi emosi, rasa macam dah stabil. Hahaa. Mula2 tu biasa lahh. Masih terkejut. Alhamdulillah family aku, bakal family (ehhh??? Hahahaa), sahabat2 aku sangat supportive! Datang melawat, wassap tanya khabar, bagi kata2 semangat. Memang buat aku lagi semangat nak cepat sembuh.

Untuk tips2 patah2 ni, tunggu dah confirm tulang ni cantum, baru aku share. Hahaa. Nak pastikan betul2 menjadi. Bagi sapa2 yg dalam situasi yang sama, jangan sedih. Masih ada harapan untuk sembuh dengan cepat. Ada yang masuk besi, minggu ke 5 dah practice jalan wehhh. Hahaa. Jeles aku.

Stakat ni tu je dulu. Doakan aku cepat sembuh! Tak sabarrrrr~

No comments:

lalalaa :)