Sunday, November 20, 2011

BAHAGIAKAN DIRIMU :)

Bismillahhhh...
Assalamu'alaikum..!
Alhamdulillah..!
Hari ni saya menerima berita gembira dari seorang sahabat !
:) syukur....!
kebetulan saya tergerak hati untuk share 1 blog nie kt mereka2 yg saya rasa amat memerlukannya..
pasal KAHWIN AWAL..
ye! kawin awal..
rupe2nye salah seorang dari sahabat saya sendiri mempunyai pengalaman kawin awal !
Tahniah !
(aq sentiasa doakan yg terbaik untuk ko! chaiyokkkk2)
serius, happy sangat2 !
dah lame xjumpe die..
bile dapat tau berita die, rs nk gugur je air mate nie..
(mesti xcayekn air mate aq nk gugur?? gugur dlm hati je.. hehehe.. jgn laa tkejut pulak !)
bahagia gile !
overkn?? hahahaa.. org lain yg kawin,
kite lak yg over !
hehehehee..
tp xpe laa..
tumpang bahagia sebagai seorang kawan.. huhuhu :)
nti dapat org baru jgn lupe bgtau ye !
aq nak tgkkkkk !
huhuhuhu..
hope kome bahagia dgn pasangan..
aq sentiasa mendoakan korg bahagia dr jauh !
hehehee..
tercapai jugak kan impian dan mimpi2 ko dulu2 nak kawin dengan mamat tu !
hahahaa..
Alhamdulillah !
semoga berkekalan ke akhir hayat !
jadilahh isteri dan suami yg mithali ye!
don't noty2 !
nti baby tu pun noty jugak !
hahahaa..
emmm, itu je laa kot yg nak share utk hari nie..
kepada pembaca2 yg nak tahu ape post yg saya sharekn tu kat kawan2 saya..
taip nie ye :
www.myraluvherlife.blogspot
baca bahagian bulan Ogos punye..
smoga anda mendapat sedikit ilmu dan boleh memotivasikan diri masing2 untuk lebih mendekatkan diri kepadaNya..
Aminnnn...
wasalam !

No comments:

lalalaa :)