Sunday, November 13, 2011

BERTAWAKAL



Assalamu'alaikum ! huhuu.. exam nak dekat pun still ley update blog lg kan?? ishhh3.. sebenarnye saya ingin mengurangkan rasa gundah gulana yang membelenggu diri ni.. sekarang ni macam2 perasaan sedang ade kat diri nie.. kadang2 rasa macam takde perasaan pun ade jugak ! besok saya de final exam.. serius takut ! risau pointer jatuh.. tak bersedia lagi sepenuhnye nie... mane taknye.. 3 hari berturut2 exam, 4 paper pulak tuu.. fuhhhh ! jenuhhh3.. dan disaat saya memerlukan untuk berdoa kepadaNya, dan Dia memberikan sedikit halangan ! Ya Allah ! macam mane nak mengadu?? tapi takpe.. Allah Maha Mendengar kan? jadi hanya mampu berdoa dalam hati sahaja.. itu pun dah cukup bermakna :) kepada manusia2 yang mengenali diri ni, aidai ada terkasar bahasa, ade kelakuan yang tidak mnyenangkan, atau ape2 je kesalahan yang dilakukan, saya ingin memohon kemaafan ! doakan kejayaan saya.. kepada emak dan ayah, doakan kejayaan ain ye :) restumu amat diperlukan :) hope diterangkan hati ini agar dipermudahkan saya untuk menjawab soalan2 nanti.. Aminnn... :) kepada pelajar2 yang bakal menduduki SPM, selamat maju jaya ! :D kite dah berusaha sedaya mampu, jadi kite serahkan langkah yang seterusnya kepada Allah.. hanya Dia yg tahu apa yang terbaik untuk diri ini.. wasalam ! ;)

No comments:

lalalaa :)