Monday, November 21, 2011

FINAL EXAM SEM2

Assalamu'alaikum !
Alhamdulillah, selesai sudah exam saya !
Lega yg teramat2 laa lega..
bagai hilang 1 bebanan tau x !
tapi, bebanan belum habis semuanya..
result utk sem nie pulak bakal mjenguk saya !
sekarang maybe saya ley ckp, rileks laa...
tp bile tibanya waktu, hamek !!!
nak tcabut jantung nie..
mengikut firasat saya, result saya sem nie akan jatuh mrundum..
sebab??
entahh, banyak sgt sebab..
tp xleh salahkan sebab2 tersebut sebab, sebab2 tersebut datangnya dari diri sendiri yg mjadi punca kepada berlakunya sebab2 tuu..
kepada rakan2, jgn meharapkan result saya terlalu tinggi ye..
sebab saya xsempurna..
ade kekurangan juge..
xsemestinye result sy tiap2 sem 3.5 keatas je..
skali skale yg diatas pasti jatuh juge utk mberi peluang kepada yg lain2 merasa..
begitulah putaran dunia..
lumrah alam..
hehehehee..
bguskan kate2 itu..
cuma kata2 je..
dalaman rapuh gile kot..
hehehee..
so ayat nie la yg saya akan gunakn andaikata result saya jatuh mrundum gile2..
so, remind me utk bc entry nie bile result dah kuar ye !
ngehhhh3..
mnyediakan kata2 motivasi utk diri sendiri awal2, utk diri sendiri di masa hadapan !
ni laa dkatekn sediakn payung sebelum hujan !
hahahaa..
okeyh la !
cukup smpai sini dulu la ye..
nti melalut2 pulak !
wasalam...
:)

No comments:

lalalaa :)