Sunday, November 25, 2012

ADIK2KU

Kadang2, bukan kadang2 laa..
benda ni memang fakta pun..
cuma aku kadang2 terfikir..
yang sebenarnye..
CINTA TU NONSENSE !!!!
wahhhahahahahaaa!
mesti ade yang terkejut dengan statement yang aku BESAR kan tuu..
aku keluarkan statement camtu bukan sebab aku tengah frust..
actually aku nak sambung lagi, sebab cinta tu general sangatkan..
maksud aku cinta sebelum kahwin nie haa..
then cinta untuk budak2 bawah 18tahun..
bagi aku, cinta ni sesuai 18 tahun keatas..
paling koman pun 15 tahun laa..
tapi tak sepatutnye adik2 umur macam ni bercinta..
bukan sebab aku JELES !
sebab aku pernah alami benda tuu..
so aku rasa sangat tak patut..
time muda2 tu adik2 ni patut ENJOYYYY..
kemon lah dik oiii..
kauorang muda lagi beb..
aku tengok budak2 sekarang ni suka menuakan diri sendiri dengan benda2 orang tua..
HAHAHAHAHAAA..
tapi bukan aku nak cakap CINTA tu untuk orang tua pulakkk..
aishhh.. camne ek nak explain...??
sebenarnye nak cinta tu boleh..
tapi bagi pada yang lebih utama..
Allah, rasul, mak ayah, family..
cinta yang untuk bpasangan tu aku tak berapa nak galakkan..
just imagine keyh !
12 tahun, kapel, dah pegang2 tangan..
tu baru 12 tahun..
nanti dah kawin ape yang ade?
nothing !
bagi aku yang dah lalui mende2 macam tu,
sebab aku dah terjebak,
nak patah balik,
risiko hati aku nak pulih,
agak sukar..
tapi aku syukur, sebab jarak jauh..
tu aku laa..
untuk adik2 ni haa..
entah laa..
banyak sangat komitmen..
pastu belum tentu lagi orang tu jodoh deme2 ni..
kemonlahhh.. rasai dulu dunia penuh skandal dik..
hahahahahaaa.. menyetan pulak aku..

p/s : pasal aku, aku bawa dia gi jumpa emak :D tolong jangan mainkan hati aku ye !

No comments:

lalalaa :)