Friday, May 24, 2013

CUTI

cuti yang tak macam cuti.
aku mengaplikasikan apa yang aku belajar di rumah.
menguruskan kewangan keluarga sekarang.
hahahaa.
jenis aku, ada duit, bayar bayar bayar.
no more hold2 !
so duit yg dapat nanti,
no more kepada bil2 and sowhatevaaa tuuu!
dan tiada beli itu ini buat masa sekarang.
fokus untuk penyimpanan.
dan aku juga menjadi penasihat untuk pengurusan kewangan emak.
hahahaaa.
mak, simpan sini jgn simpan situ.
haaaa, tudiaaa.
dan aku juga membantu ayah mengisi borang LHDN.
selama 21 tahun ni,
ni laa 1st time aku nampak ayah aku isi.
maksud aku,
ayah aku memang isi setiap tahun,
tapi tahun ni baru aku sedar akan kewujudannya ! 
hahahaa.
ingatkan ayah bayar terus,
rupanya kena isi borang jugak.
dan aku juga menguruskan hal2 duit keluar masuk utk keluarga.
transaksinya semua dihujung jari aku.
bukti2 resit tersimpan rapi.
ok.
dah ready untuk alam perkerjaan kot??
hahahaa.
mudah2an..
aminnnnnn..

#minggu yang sibuk, bulan yang sibuk. hari2 aku sibuk. nak menyibuk? buat appointment dulu naaa.
selected person only get the exemption ! tettttt. *over!

1 comment:

misspurple said...

HAHAHA oke lettew. nmpak dh aplikasi dri pe dibelajo :D keep it up !

lalalaa :)