Sunday, May 5, 2013

BAHAGIAN YANG NEGATIF

mungkin selama ini aku hanya fokus pada bahagian positif,
tapi tak juga aku lupakan bahagian negatif.
dan berdasarkan pengalaman orang2 sekeliling,
ada betulnya.
tak semua lelaki mampu memegang tanggungjawab.
ada yang lepas dapat,
lantak kau laa, pandai2 laa nak hidup berdikari.
aku tengok & dengar situasi macam tu rasa macam,
apakah???
rasa nak curah petrol, dan bakar !
hahahahaa.
peringkat awal,
bukan main manis bersayang2 !
dah lama,
dah tak nampak bayang !
gerammmm betul laa !
lagi 1 aku tak boleh terima,
setiap masalah diambil ringan !
"alaaa, rilek laa dulu"
hye dude, aku tak boleh rileks !
memang laa setiap masalah ada penyelesaian,
tapi penyelesaian tu datang dengan cara berusaha !
penyelesaian tak datang terkedek2 bergolek2 !
hadoiiiilaaaa..
aku jadi takut bila fikir semua tu.
tambahan pula tengok keadaan memang cenderung kearah itu.
biul otak aku fikir !

*mungkin solat istikharah membantu? mudah2an.. aminnnn

No comments:

lalalaa :)