Friday, July 26, 2013

DATANG DARI HATI

Sahur tadi sambil tengok tv,
skrin memaparkan Black Mentor menyanyi,
menyanyikan bait2 lirik lagu Buat Sang Puteri,
diiringi petikkan gitar dari Edrie Hashim,
bagi aku,
ianya gabungan yang sangat mempesonakan.
aku tak tahu kenapa,
banyak guitarist dalam M'sia ni, tapi,
dari dulu aku perhati cara Edrie Hashim main gitar,
mngkin petikkannya datang dari hati,
hasilnya, sangat mempersonakan jiwa !
moral of the value,
bila kita buat sesuatu dengan hati dan jiwa,
sangat indah hasilnya walaupun tak 100% kebabommm gituu,
tapi sangat indah,
tak terlalu over,
tak terlalu simple.
ok, aku rasa ayat aku yg over mengalahkan retisss gituu.. hahahahaa..
hemm, 
dan part akhir lagu tu,
Black Mentor menyanyi tanpa diiringi muzik.
sangat merdu,
seolah2 suara beliau lah muziknya !
Buat Sang Puteri, superb <3 font="">

2 comments:

Mrs Lolly said...

getikkkkkkkkkkkkk

ai takahashi said...

hahahaaa. dont jeles2 okeyhhhh

lalalaa :)