Wednesday, April 11, 2012

DIA

Walaupun kejap,
tapi cukup bermakna..
tak perlu mengeluarkan wang ringgit berpuluh2..
( wallet tertinggal :( )
tak perlu nak pakai cantik2 / hensem2..
dapat bersua pun dah bersyukur..


anda,
setiap manusia mempunyai kekurangan..
tapi kita masih mempunyai peluang untuk memperbaiki diri masing2
agar suatu pertalian tidak terputus..
dengan teguran, persefahaman, bertolak ansur..
InsyaAllah..
sentiasa berkekalan..
anda,
terima kasih kerana menerima kekurangan saya..
saye tau saye dah ber isi "sikit"..
dan anda tak berapa berkenan..
kan??? saye tau !!!
tapi awak tak kesah pun tadi..
hahahahaa..
tenangnye hati !
anda,
saya tak reti nak berkata2 manis bila berhadapan anda..
saya tak tahu bagaimana hendak menunjukkan rasa kasih..
tapi saya tahu anda mampu membaca,
apa yang tertulis dalam hati ni..
kan?
saye je tak reti nak baca hati anda..
asyik ingat anda curang je !
hohohohoo..
okeyh..
rasa macam dah panjang je entry nie..
dan terlalu sastera dan penuh kasih sayang la pulak !
hahahahaa..
ape2 pun, 
saya nak anda ingat,
kita hanya merancang..
tapi Tuhan yang telah tentukan..
berusahalah sambil berdoa ye..
dan,
selamat maju jaya untuk keputusan awak nanti !

ditaip dengan hati yang jiwang !
sekian terima lah kasih saya !
hahahahaa..
wasalam !

2 comments:

fsam said...

haha..m.we ain jiwang!

ai takahashi said...

huhuhu.. dah bace ea? huhuhu.. malu laaa... jgn gtau sape2 tau.. kite2 je.. huhuhuhuhu

lalalaa :)