Thursday, June 21, 2012

DIA

Assalamu'alaikum.. beberapa minggu yg lepas budak2 dah start masuk belajat balik.. almaklum laa.. kelas dah nak mula, sem baru pun bermulaa.. teman ni idak le belajar sem ni.. praktikal.. wuwuwu.. tak tau laa macam mana nanti..

Dan macam mana pula dengan die? sahabat a.k a kekasih a.k.a pengarang jantung buah hati a.k.a penyakit hati.. hahahaa.. actually risau sebenarnye dengan anda ni.. nak sangat jadi exco.. pelajaran menurun je saye tengok.. hope sem ni dapat maintain la ye :) nak jadi exco, anda kene laa bertanggungjawab dengan amanah yg diberikan tu k..

Dan sebenarnye, nak bagitahu, ada laa kadang2 perasaan cemburu tu datang, dan anda patut bersyukur kite belajar lain2 tempat ! kalau tak, entah berapa kali ntah saya minta dilepaskan ! hahahaa.. kejam gile kan? biarlah ! saye tau anda pun dah fahamkan dengan perangai saya yang memang cemburu tahap dewa ni kan? kene terima jugak k ! secara jujurnye, saye memang tak suka anda melibatkan diri dengan exco2 bagai ni.. sebab anda sendiri pun tak bagi saya terlibat dengan benda2 macam tuu.. kan? saya tak suka anda mesej2 dengan perempuan lain.. tengok muke perempuan lain.. takmau3.. risau nanti berubah hati pulakkk... saye tak kesah anda nak mesej dengan perempuan lain..tetapi untuk perkara2 penting dan anda tak lupekan saya disini :) huhuhuhuu.. jiwang gile !!! geli pulak !!! hahahahaa..

Lastly, dalam jarak yg agak jauh, dan masa yang kadang2 agak mencemburui kite ni haa.. harap anda faham situasi saya ni.. dan saya pun akan cuba faham situasi anda.. saya tahu kta sama2 ada kelemahan kan? dan kita juga sama2 ada kelebihan kan? saya akan cuba perbaiki kelemahan anda dengan kelebihan saya.. dan perbaiki kelemahan saya dengan kelebihan anda.. tapi yang jelas ketara yang saya dapat lihat dan orang2 sekeliling dapat lihat, saya kuat mengamuk ! hahahaa.. yes, saya akui.. dan anda cuba perbaiki dengan kesabaran anda.. wahhhh... mesti kembang kempis idung anda kalau baca ni.. hahahahaa.. eh, maybe kembang tak kempis2 kot? hahahahaa.. anyway, belajar rajin2 k.. wajib !!! chayokkk3

p/s : kenang daku dalam doamu.. hohoo.. budak2 jangan baca k.. ni orang2 dewasa punye hal.. hahaa

No comments:

lalalaa :)