Tuesday, June 19, 2012

NAK BAGITAU SIKIT

Assalamu'alaikum.. hari ni post agak pendek dan padat, maybe laa kot.. tengok jari dulu.. hehehe.. actually tadi, tengok blog seseorang.. blog ni saya tak follow dan budak ni bawah sikit dr umur saya :) blog yg saya follow jgn risau.. tp kalau berkaitan, boleh laa ubah2 apa yg patut ye :) ok, saya usha2 laa jugak entry2 die.. ade laa dlm sekali 4 5 6 bulan camtu laa.. yelaa.. kenal juga budak tuu.. satu sekolah dulu.. perempuan budaknye.. dalam satu post die ni, mebnunjukkan die berpakaian lengkap.. menutup aurat sekadar kulit saja lahh.. bentuk? tak kesah laa nak ikut fesyen.. tapi ade kan cardigan, ley laa tutup apa yg patut.. bukan nak cakap ape laa.. ianya agak ketat.. dan ketatnya dari bawah hingga ke atas.. dan nampak laa bentuk ke"shy"an perempuan tersebut.. berwarna terang pelak tuu seluarnya.. aduilaa.. sudah jelas, lg bertambah2 jelas laa bentuknya.. ye adik, nampak bentuk ye.. lelaki tengok pun macam boleh tembus je seluar anda tu.. dan terlihat segala2nya tanpa perlu membayar mas kahwin ! jadi berhati2 laa memilih pakaian.. tutup2 laa, cover2 laa bahagian mane yg patut ye.. :) sekian terima kasih..


p/s : ade sapa2 nak kate poyo? hahaa.. em, tak kesah.. dah jalankan kewajiban saya sebagai seorang MUSLIM untuk menegur :) anda bile lg?

2 comments:

lalalaa :)