Tuesday, March 19, 2013

LIPAS

balik2 bilik,
tergerak hati nak bukak netbook,
mata terintai sesuatu di bawah seluar,
yang ada berhampiran dengan netbook aku..
dan ianya LIPAS !
aku memang anti binatang nie !
nak tengok aku menjerit sampai gegendang telinga kau pecah,
bak bagi kat aku lipas !
aku sungguh benciiiiii...!!!
aku nekad nak bunuh !
dan memandangkan buku2 teks aku sem ni besooo gedabak,
aku ambil,
angkat tinggi2,
baling kat lipas !
wahahahaaa..
angkat lagi, baling balik, angkat lagi sekali, baling balik !
alangkah geramnya aku,
lipas tu tak mati2 !
waaarrrggghhhh !
aku nekad nak beli spray lipas !
lantak arrr tengah2 malam buta,
aku nak jugakkkkk pegi beli !
dah dapat spray,
ape lagi,
aku spray ! ! !
lipas tu lari2,
aku taktau kat mana dia pi..
lantak piii situuu..
asalkan dia tak berdekatan dengan aku..
dan aku masih tidur dalam keadaan was2,
risau lipas tu nak balas dendam ke hape ke kan..
dia gigit2 kaki aku ke..
HAHAHAHAA..
macam tak logik kan lipas tu nak wat cmtuu..
tapi tu laa yang selalu bermain2 difikiran..
selagi aku tak nampak jasad lipas tu mati,
aku akan fikir yang bukan2 !
hahahahaa..
traumaa aku ! stressss dengan binatang nie !

1 comment:

past is past said...

ainn..aku baru bacee AHAHHAAHAHAHAH

lalalaa :)