Tuesday, April 30, 2013

BEBERAPA PERKARA

entah kenapa,
malam ni tetiba teringat sejarah hidup.
aku memang tak minat bab2 sejarah nie !
memang tak sukaaa !
yang lepas kalau boleh biarkan lepas.
tapi ada beberapa perkara yang lepas,
aku tak boleh lupa.
yang kadang2 main cak2 pulak !
hahahaa.
ada beberapa perkara,
yang bila aku teringat,
aku senyum sengsorang !
1. perkara2 bodohhhh yang aku buat sepanjang hidup !
2. memori pedajal geng masa sekolah ! wahahaaa..
nak cerita, tapi rasa tak patut,
bukak story masa jumpa reramai la keyh ! hahahaa
3. tempat praktikal... MAPA ! waaaaa..
rindu laaa staff2 bahagian account..
dan tak lupa juga pada Mr.Ram & kak ana..
4. memori bersama orang2 yang aku sayang :)

aku bukan jenis cakap 'wehh, aku sayang ang laa' 'wehhh, aku rindu ko laa'
dan yang sewaktu dengannye lahhh !
aku jenis tunjuk !
aku tak mampu nak luahkan dengan berkata2
aku mampu luahkan dengan perlakuan.
kadang2.
setiap majlis perpisahan,
aku tak suka adegan2 menangis,
ataupun ucap selamat tinggal.
aku tak suka !
bukannya nak pergi mati !
haaaaa...
aku tak sukaaa !
so, untuk yang the next next next time,
kalau boleh aku taknak..
just enjoy our time..
sisa2 yang ada ni,
umpama harga emas 10tahun akan datang !
hahahaa..
hiperbola la pulak !
untuk yang masih mempunyai masa,
aku cuba kutip masa2 terluang,
dan cipta memori !
yang dah berlalu,
kenangan & pengalaman & nasihat,
sampai sekarang aku pegang,
aku ingat, tersimpan rapi !
walaupun jauh,
walaupun tak berkomunikasi,
hati aku tetap ingat.. :)

mood : rindu MAPA. mama & papa = MAPA. my big family ! rindu :')

No comments:

lalalaa :)