Wednesday, September 12, 2012

COPY PASTE?? SORRY SIKIT

Assalamu'alaikum ! ingin saya terjemahkan maksud copy paste diatas yang bermaksud meniru sesuatu atau ambil hak cipta orang jadikan hak cipta kita atau mengambil idea orang.. and sory sikit.. aku bukan jenis yang macam tu okeyh?? mungkin tak kenal aku jenis macam mana lagi kut? muke aku ni muka copy paste ke?? sory banyakkkk okeyh.. aku tak suka berjaya atas hasil usaha copy paste ! nak copy2 paste perangai baik boleh lagi laa.. ni nak copy paste sesuatu untuk masa hadapan nanti, yang bakal memberi impak pada masa hadapan, yang aku guna untuk mencari rezeki, biarlah dari hasil yang halal kan?

jangan risau laa.. aku tak suka ambil hak cipta orang.. nak buat panduan je.. nak bagi pahala pun payah.. asyik kena reject.. bukan sorang dua.. general okeyh mende nie.. general.. bukan sekali dua je kene macam nie, banyak kali jugak.. tak faham aku, orang yang memang jenis suka buat bende alah nie, senang je dapat, orang yang macam aku nie (macam baik habis laa konon ! hahahaa ) , punye laa payah ! tak reti nak bezakan ke hape aku pun tak tau laa.. nak bukti sangat, nanti lepas aku dah siap semua aku tunjuk laa.. baru puas hati kan?

p/s : agak kecewa and sakit hati and terasa ! kalau anda yang membaca terasa, ingatlah, aku lagi berganda2 terasa kot.. peace yawww..

No comments:

lalalaa :)