Saturday, September 29, 2012

hari ni punyer

Assalamu'alaikum ! hari ni punye aktiviti.. 
  • bangun pagi mandikan si lolaa themookkk3 !
  • basuh baju aku, baju ape yang patut aku basuh..
  • sidai baju yang dah berlonggok2..
  • buka netbook, online sambil tengok lola kebasahan.. hahahaa..
  • download report akhir.. tq ye kawan.. semoga kau dimurahkan rezeki.. aminnnn..
  • keluar kedai beli barang2 dapur sat...
  • edit2 untuk laporan akhir, okeyh ! aku dah dapat bayangkan apa yang bakal aku coretkan nanti dalam report akhir.. buat setakat ni, nampak macam senang, nampak macam semuanya akan berjalan dengan lancar.. mudah2an akan jadi macam apa yang aku dah rancangkan.. aminnnn kan lagi..
  • semalam cadang hari ni nak pergi betulkan kereta tu.. agak teruk jugak aku belasah ! sory mak ayah, anak anda ni perempuan, tak reti bab2 kereta nie.. huhuhuu.. (excuse yang tak boleh pakai !) hemm.. ayah cakap, jangan fikir pasal kereta.. simpan duit tuu..
  • cadang nak basuh kereta.. dah 2 minggu tak basuh sebab dah 2 minggu aku tak cuti ! hahaa.. ni pun excuse yg tak boleh blahhh! aku lebih suke tidur, penat..
  • cadang nak buat kek batik.. ni memang aku nak buat hari jumaat then sabtu boleh makan2, dan cadangnye nak bagi kat budak yang duk kat taman sri sayang tuu.. tapi sayangnye tak jadi ! kereta rosakkk.. aku balik lambat, so postpone hari nie..
  • dan lupe pulak, sekarang aku tengah typing2 untuk blog nie haaa.. sambil buat koje sambil online ! kih3.. memang tak siap laa keje kau ainnnn... !!!
begitulah cadangan untuk aktiviti hari nie.. hope, aku dapat buat semua kat atas nie hari nie ! go go chaiyokkkkk !!!! ohh lupe, semalam pergi tengok rumah sewa.. besoooo ya amat ruangan bawahnye.. dan aku amat berpuas hati, dan aku tak sabar nak hias2 !

No comments:

lalalaa :)