Saturday, September 15, 2012

PEMBAZIRAN ! HAHAA

Assalamu'alaikum ! nak berkongsi cerita pembaziran yang aku dah buat hari ni.. hahahaa.. actually aku pun tak tau laa boleh diklasifikasikan sebagai pembaziran ke tak.. korang faham tak?? takpe lahhh.. aku mulakan cerita aku dengan masalah aku dulu.. Sebenarnya, ahad lagi satu, kilang aku ade wat makan2.. lunch our.. sempena anniversary kilang tuu... dan pembetulan bahasa, bukan kilang aku, tempat aku praktikal sahajaaa.. so, aku dah diberi amaran keras ! ain, jangan pakai warna HITAM ! hahahahahahaaa.. aku dah pening ! aku tak tau laa nak pakai warna ape.. aku pun taktau baju ape yang aku ada and yang aku boleh pakai untuk pergi hotel tu selain dari warna HITAM !

Konklusinya, hari ni aku bergadai sikit wang ringgit.. kali ni aku nak cari baju yang aku boleh pakai untuk jangka masa yang panjangggg.. and for the 1st time aku bergadai duit untuk beli barang MAKEUP ! okeyh.. fine.. memang lari sungguh dari diri aku sehari2an ! dan aku tak sangka aku habis duit untuk bende alah tuu !!! aku bercadang nak meminjam.. yelaa.. aku pakai sikit je pun.. tapi aku segan untuk memintaa.. okeyh.. statement yang aku keluarkan ni tak bermaksud diri aku tak sudi memberi pinjam atau diberi pinjam keyh.. and aku pulak bukannye nak berlagak bagai taknak pinjam or tak sudi meminjam.. tak okeyh.. tak.. cuma kadang2 aku malu tak bertempat.. tu aku mengaku dan dikatakan secara jujur oleh ayah and mak aku.. sanggup membazir duit pasal malu punye pasal ! and aku pun taktau macam mane perangai ni boleh meresap dalam diri aku.. vrommm3.. nommmm3.. 

Okeyh ! teruskan ! dah melalut ke laut nie ! okeyh.. bab baju, aku rasa macam feminin giler.. tapi tak pelahh.. sekali sekala.. ANDDDDD ! aku nak story the morry.. buat pemakai2 makeup sekalian ! ade offer di WATSON, aku tak sure berapa ringgit.. tapi area2 RM24 untill RM28 je, maskara MAYBELINE hyper curl volume express HELLO KITTY.. offer hanya tinggal lagi 2 HARI jeeee.. LIMITED EDITION, means kalo korang pegi esok, mungkin dah takde.. and aku amat berterima kasih kepada produk berkenaan kerana berjaya menjimatkan duit aku ! wahahahaaa.. sebab aku tengah sengkek habis ! wuwuwuuu.. sejurus aku keluar dari kawasan berkenaan, aku terus call kak ika.. sebab aku tahu die memang peminat setia hello kitty.. dan malam, aku teringat kat si maisarah anak azmi, sebab die rajin pakai maskara.. emm, rasanya deme 2 orang ni je yang terlintas.. aku harap deme dapat beli, kalau tak aku memang touching ! hahahahahaaa.. and bercakap pasal makeup, aku memang jarang pakai makeup.. jadi disini pembaziran dah berlaku ! tapi kak siti cakap, simpan je laa.. kot2 lain hari nak guna ke kalau ade ape2 event.. so, aku ikhlaskan hati membazirkan duit ke arah ituu..

Then, kepada pekerja acount department, saye sudah berusaha bersungguh2 untuk memakai pakaian selain dari warna HITAM ! wahahahaaa.. mati kutu saya mencarinyaaa.. tapi saya berjaya ! semoga berkat tangan ain nie jadi pemegang hadiah tu, tumpah2 le sikit kat anda2 sekalian ! chewahhhh ! aminnn kan aje.. hehehe..

p/s : tak dapat imagine aku nanti.. and gementar, lect nak dating dengan aku nanti.. warrrggghhh..

No comments:

lalalaa :)