Monday, November 12, 2012

KERETA ATAS JALAN.

Assalamu'alaikum !
kepada yang bawa kereta,
yang jiwanya ada sivik mahu pun tidak.
yang ada sivik mungkin setuju dengan apa yang bakal aku kongsikan.
yang takda sivik,
mohon terasa :DD
actually semalam time aku baru balik kerja,
aku ikut jalan depan tesco,
yang kanannya tesco laa kan.
then,
jalan ade 3 lorong, kan?
yang kiri untuk belok kiri laa kan?
ofcourse laa kiri kan?
then aku amek line tengah sebab aku nak terus.
kalau amek line kanan untuk belok kanan.
kan?
then, ade sebuah kereta merah ni,
selamberrr nyorrr je parking situ,
kat atas jalan raya,
line kiri,
betul2 sebelah aku,
dah laa lampu merah time tuu !
kereta belakang aku lak nak ke kiri,
so kereta tu block jalan die..
untuk pengetahuan kauorang2 semua,
dalam kereta tuu ade orang !
dan aku yakin orangnye reti bawa kereta !
lelaki pulak tuu.
dan melayu !
sungguh laa sedih dan malu tengok keadaan tersebut.
dan mungkin orang tu pun tempias malu aku ni,
die pun keluar dari kereta dan buat2 macam kereta tu bukan dia punya !
aku tengok Ya Allah !
geram betul !!!!
memang takberbudi bahasa betul !!!
so, aku kekanankan kereta aku,
dan bagi ruang kat kereta belakang aku jalan.
dan aku memang tengok kawwww2 gilerrr muka lelaki tuu,
dan die buat2 tak pandang !
tau pulak malu !
dan ada lagi 1 kes !
kat parking tesco,
die biar je kereta die kat atas jalan diantara parking2 tersebut !
so orang nak keluarkan kereta jadi susah,
nak buat macam tu boleh,
tapi pastikan ade orang yang menunggu didalam kereta,
dan pastikan orang yang menunggu tu pulak reti memandu,
senang nak alihkan kereta !
actually banyak mende lagi nak diluahkan.
tapi dah lupe..
hahahahaaa..
okeyh !
ambil iktibar ok..
wasalam.

No comments:

lalalaa :)