Friday, November 16, 2012

SAKIT HATI

aku tengah sakit hati sangat3 ! sangat tu kalau boleh nk double triple fourthple tenple hundredple !
sakit hati!!!!!
rasa macam nak tumbuk dinding sampai tembus !
ganas tak???
waaarrrgggghhhhh..
aku sangat lah sakit hati bila berhadapan orang yg cakap :

  • nak berubah,
  • taknak ulang kesilapan,
  • akan berusaha,
  • mintak maaf / sorry
tapi, dorang tak de usaha nak lakukan ! cakap je minta mmaf, sory, kau cakap laa sampai sawan pun, kalau kau still repeat the same mistake again and again and again, kalau boleh 'again' tu aku nak 'ple' kan die lebih dari millionple ! tak gune jugakkk. repeat yg ni sekali, tak guna jugakkkk ye kome2 sekalian.. aku dah tak sanggup nak hadap manusia macam nie ! yes, aku faham setiap orang ade kekurangan. aku pun ade. but atleast try laa berubah kan? bagi laa nampak usaha tu skit ! aku cukup tak larat nak hadap ! cukup2 laaa ! eeee ! tak faham aku ! takkan nak tunggu something bad happen baru nak sedar semua tu??? kemonnnn laaahhhhh.. bukan aku tak cube nak memahami, tapi kalau asyik aku je yang nak cuba memahami, yang berusaha nak memahami, tapi orang lain buat-buat lembu, pun tak gune jugakkkk...


entry ini ditulis dengan penuh jujur dan tulus dari hati yg membara2 nie, hope dapat kurangkan sikit rasa sakit tuu ! okeyh ! puas hati ! tapi nak back to normal, mmg kau kene lalui situasi tak normal aku dulu keyh ! amekkk kau, hadap lahhhh.. selamat menghadap :)

No comments:

lalalaa :)