Wednesday, April 24, 2013

FINAL EXAM !

esok paper kedua..
audit.
membaca.
nak muntah aku dibuatnya !
yang aku faham,
audit ni,
semak financial statement samada tally ke tak dengan info2 sebelum ni.
dan kena ada bukti.
yang lain,
semua aku tak faham !
HAHAHAHAHAAA.
rasa macam nak gigitgigitgigit je buku audit tu !
harap teballll je lebih,
isinya aku tak dapat nak keluarkan !
ayat berjelaaa2 macam karangan !
gerammmm je aku tengok.
nak je ambil liquid paper,
potong bagi pendek.
waaarrrgggghhhh !
dan aku tak cover semua topik untuk audit.
untuk audit,
aku pasrahhhh,
aku baca ikut topik yang dijangka bakal keluar.
tawakal je aku.
serah semua pada Allah.
*ketuk kepala !
tengok,
suka mengeluh !
haisssshhhhh..
syaitan dah meresap dalam diri,
sifat malas menghantui diri !
tengok !
salahkan syaitan dan malas.
waaaaa...
nak nangis rasanya aku ngadap audit niiiiii..
hadoiiilaaaa..
tolong laaa..
lulus pun jadi laaa..
aku tak harapkan A bagai..
lulus pun dah cukup.
asalkan tak repeat !

*esok paper audit, yang aku hadap tadi ape?? keek? twitter? FB? goodjob !

No comments:

lalalaa :)