Thursday, April 18, 2013

IMPIAN

tengok orang kawin awal,
aku pun menggatal nak kawin awal..
hahahahaa..
tengok orang ade baby,
aku teringin nak tengok baby aku macam mana !
waaaaaa..
bukan nak kata nafsu kuat ke hape !
haaaaa..
no no no..
cuma naluri tu datang dengan sendirinya !
lagi pun benda tu baikkan..
dan aku pun mahukannya dengan cara yang halal..
yang direstui Allah dan kedua ibubapa..
dan mungkin bukan tertulis dalam suratan hidup aku,
utk kawin di umur 21..
tapi aku masih terus berusaha berdoa :)
moga dipermudahkan dan dipercepatkan..
calon dah ada,
 jangan dibiar lama2..
suka pula syaitan nanti..
dan mesti pelik nape aku tetiba post entry ni kan??
sebab aku baru baca blog dena bahrin tadi !
dapat baby dah diaaa..
tahniah ye !
tumpang gembira..
melahirkan zuriat diusia muda..
Alhamdulillah..

p/s : cakap pasal hal2 happy, teringat ajal.. bilakah ia datang menjemput? aku takut

No comments:

lalalaa :)