Monday, April 29, 2013

PEPERIKSAAN KETIGA

Esok exam Financial Accounting 3.
ade 4 hari free sebelum exam FA sebenarnya.
tapi,
aku nie,
punyeee malasnyeeee,
aku nak study hari Ahad,
tup tup ahad petang aku demam.
haaaaaa...
salah sapa?? salah sapa??
diri sendiri, sendiri tanggung lahh kan.
kawan2 calling2 tanya ni macam mana, tu macam mana,
aku terkebil2 !
waaaaa. minta maaf sangat2.
sem ni sifat malas menguasai diri.
dorang tanya,
aku jawab guna ilmu yang ada kat otak je time tu,
kalau aku tak tau,
memang aku cakap taktau.
dan esok, pukul 11.15 exam.
dan aku redha.
dah macam2 aku makan,
nak bagi hilang / surut sikit demam ni haaa.
1st time aku telan 100plus sampai habis !
aku memang tak suke air tu,
rasa macam sabun,
tapi exam punya makan,
haaaa, makan, malas nak betul.
exam punya pasal,
aku telannnn.
siap beli redbull & nescafe,
nak melawan ubat yang mengantuk tuu.
mula2 100pluss, pastu nescafe,
tadi, redbull.
haaaa, mata membulat2 ni haaa.
hadappplah segala kertas bagai.

malam ni jadi burung hantu !

mood : yeayyyy ! menyeronokkan diri dengan belajar !

No comments:

lalalaa :)