Saturday, April 20, 2013

SEM YANG PAYAHHHH !

Entah kenapa,
dalam banyak2 semester,
sem ni yang aku rasa berat,
yang aku rasa susah,
yang aku rasa penat,
yang bukunya tebal2 belakaaa !
sem ni,
semuanya menurun,
kecuali berat aku !
HAHAHAHAAA..
tak turun,
tapi naik takpun maintainnnn..
ok, sambung balik !
sem ni aku ade 4 paper untuk final..
dan kesemua, ye, semua,
kesemuanya aku tak berapa nak tangkap masuk otak..
aku pun tak tau kenapa..
mungkin subject sem ni agak susah,
agak berbelit2 dan mempunyai jalan kerja yang banyak,
dan aku pun agak,
agak kurang membuat latihan,
dan agak banyak tidurrrr..
HAHAHAHAHAHAA..
memang salah aku pun !
dan sekarang,
aku berlawan dengan diri aku sendiri,
aku pun tahu,
aku memang pemalassss..
WAAAAAA..
why ain ,why??
kalau aku kata kat orang,
wehhh, serius aku tak paham topik nie..
aku tak dapat tangkap topik nie..
aku belum belajar lagi..
mesti orang macam 50/50 je nak percaya..
takpun tengok dengan mata ala2 Gary RunningMan..
hahahahaa..
but not until their look on my marks
untuk quiz & testttt..
haaaaa, tudiaaa..
jarang aku nak dapat markah "tinggi" macam tu !
hahahahaa..
tapi aku terima dengan hati terbukaaa,
fineee,
memang salah aku tak baca buku,
kalau buka buku pun,
buku yang baca aku..
apa2 pun,
sempena final yang dah hampir tiba ni,
memang dah hampir sangat !
isnin ni haaa..
ampun maaf dipinta.. :)
kepada yang mengenali diri,
doakanlahh kejayaan ain ye :)

No comments:

lalalaa :)