Thursday, April 18, 2013

MASIH ADA LAGI :)

entah kenapa,
lepas habis sekolah,
tiada lagi istilah sahabat,
yang muncul dalam kamus hidup aku.
tapi baru-baru ni,
aku nampak sekumpulan,
sekumpulan sahabat.
dan aku rasa bertuah,
dapat mengenali kumpulan tersebut.
sekadar melihat mereka saling lengkap-melengkapi,
dah cukup buat aku bahagia,
jangan korang ingat cinta je boleh buat aku bahagia okeyyyy !
dan telah aku ungkapkan,
korang untung mempunyai satu sama lain !
beruntung !
dan aku juga harap,
korang nak lupakan aku boleh,
aku tak kesahhh,
tapi aku akan jadi sedih kalau korang yang di dalam kumpulan tersebut,
saling melupakan satu sama lain !
tolong okeyh, tolong jaga persahabatan tersebut !
mungkin korang merasakan biasa2,
tetapi,
aku sebagai orang luar,
nampak jalinan persahabatan yang terjalin,
bukan kawan, tapi sahabat !
setiap seorang,
mempunyai kelebihan dan kekurangan,
tapi masing2 cuba untuk jadi yang terbaik,
saling menjaga satu sama lain.
aku dah terangkan istilah sahabat pada salah satu daripada korang,
harap orang yang aku dah terangkan tu faham :)
kau beruntung mempunyai mereka2 disisi kau.
sangat2 beruntung !
dan aku belajar sesuatu,
sahabat,
yang mana,
takkan melupakan & meninggalkan satu sama lain,
yang mana,
susah senang sentiasa bersama,
sentiasa disisi untuk berkongsi cerita,
suka duka.
dan apalah gunanya jika kita dah jumpa,
tapi bila dah berjauhan dilupakan?
sangat rugi...
so, jauh macam mana pun,
sekarang ni semuanya di hujung jari kan !
teruskan ukhuwah yang dijalinkan tu okeyh !

mood : sebak :') jaga diri. berapa minggu je lagi.

No comments:

lalalaa :)