Thursday, July 12, 2012

MAKAN2

Assalamu'alaikum ! hari ni LI best laa jugak.. memang best pun.. hehehee.. hari ni join bos meeting dengan manager account.. sepatah haram pun aku tak paham ! hahaa.. sebab manager speaking wooo.. ayat bombastics2 punye, laju pulak tu.. boleh tengok je laa.. dan para2 trainee dikehendaki memperkenalkan diri.. dan kene speaking, sebab manager suh aku praktis.. actually english aku tak lah teruk gileee.. boleh laa kalau nak tulis2.. tapi nak cakap tu yang aku tak yakin.. lidah aku ni lidah kampung sikit, walaupun ianya menggemarkan makanan barat ! hahahaa.. so aku introduce laa diri aku.. dan aku taktau laa bahasa ape yang keluar, lupe nak suruh partner rakam..

and then, para2 trainee.. bukan para2 sakura ye.. kami dijemput untuk pergi makan kat hotel sekali dengan dorang.. rezeki jangan ditolakkk.. hehehe.. makan2 ni sempena kak vithya, die dah habis praktikal untuk degree die.. best gile tengok orang yang habis praktikal ni.. aduiyai.. sampai2 kt hotel, terus serang makanan ! wahahaa.. buat muke monster sikitttt.. hahahaa.. dan sesungguhnya akulah orang yang paling tak layak makan makanan hotel2 cenggituu.. bukannye ape, aku jenis makan dalam kuantiti yang sedikit.. dorang cakap, company bayar ikut kepala..  bukan ikut kuantiti makanan.. dorang makan 3 4 round.. aku makan 2 round pun dah rasa nak muntah balik ! aku pun xtau laa pasai paa.. mungkin kantung perut aku kecik kot? hahaa.. tapi yang pasti aku amek coklat banyak2..

dan perkara yang tak diduga, kat pentas hotel tu ade tulis hari kesyukuran SMK PENGKALAN ! aku tak sedar yang tangan aku menunjuk2 pentas ! depan manager pulak tu ! aku pusing2, xnampak cikgu2 pun ! serius rindu kat cikgu2 sekolahhhh.. wuwuwuu.. sadisss.. then, masa aku tengah syok menambah air gula merah kat ais kacang sambil tengok kak siti amek ais kacang die sambil aku menyerongeh2.. ade lelaki datang dari belakang.. " uishhhh.. sedapnye ais kacang...!!! " aku pusing and nak senyum laa kat orang yang tegur tuu.. rupa2nya ustaz yang aja aku masa sem 1 dulu.. sembang2 sikit.. mesti die nampak aku pulun coklat banyak2 tadi.. wuwuwu.. mane taknye, die duduk area2 tempat amek makanan tuu.. pehhhh..

dah habis2 makan, ape lagi, balik ofis sambung keje.. yeahhh.. dah ade keje.. ouhhh.. dan mata nak mengantuk.. okeyh, nak tido jap lagi.. wasalam

No comments:

lalalaa :)