Monday, July 30, 2012

MY OPINION a.k.a PENDAPAT a.k.a NASIHAT a.k.a TEGURAN

Assalamu'alaikum.. post ini tiada kaitan dengan nestum susu mahupun biskut chip itam yang sodapp.. ianya berkaitan dengan almond london gituuu.. hahahaa.. harap seorang dua dapat menangkap maksud yang sedang berlari2an ituu.. hehehee..

Okeyh.. actually.. dalam bersahabat.. aku lebih suka bagi teguran dan segala bagai 'a.k.a' yang tertulis pada tajuk diatas secara terus dan terus menuju ke hatimu hatiku lalalalaa ~ ~ ~ ini secara purata dan majoriti laa.. biasanya pada yang agak rapat laa.. lagi rapat, lagi telus aku tibai.. hahahaa.. tapi, sebelum bagi pendapat dan segala bagai 'a.k.a' diatas tu, biasanya aku akan dengar dulu betul2.. dengar lagi untuk beberapa round.. perhatikan dulu.. buat analisis kat data2 yang tersimpan di otak yang berkaler pink.. then, baru aku muntahkan apa yang aku fikirkan.. bukan baru dengar 5 minit dah muntah terus ! memang nak kena laa kan.. hahahaa..

Biasanya, muntahan2 yang dikeluarkan itu bukan sebarang muntah ye ! apasal cakap pasal muntah nie?? busuk pulak aku baca.. tukar2.. opinion dan segala bagai 'a.k.a' di atas yang aku muntahkan tu berdasarkan dari pengalaman hidup diri sendiri.. atau pun pengalaman hidup orang2 disekeliling ni haa.. dan juga orang2 dialam maya ni.. so aku kongsikan laa kepada orang2 yang memerlukan..

Dan kepada orang2 yang menerima muntahan tersebut, muntah lagi? hope korang faham laa maksudnye ye.. senag nak taip berbanding a.k.a tuu.. sambung2.. so kepada mereka2.. aku ambil pendekatan untuk berlaku jujur.. aku tau mungkin sesetengah agak sukar untuk diterima kan? agak pahit.. tapi kalau itu realitinya nak buat macam mana? aku taknak laa menyedapkan hati mereka2 ni dengan mengatakan yang wangi2 je.. yang busuk2 disorokkan.. sorok macammana sekali pun, satu hari nanti bila yang busuk tu keluar, mereka2 ni jugak yang sakit hati.. tapi kalau ianya memang realiti wangi, tak kesah laa.. tu lagi bagus kan.. okeyh.. dah habis cerita pasal muntah.. hahahaa..

p/s : kepada yang terguris dengan muntahan2 aku sebelum ni.. harap korang lebih mengerti ye.. hohoho.. and sory ye.. ampun maap di pinta :D

1 comment:

past is past said...

ape pasal biskut mak aku.di utara kn disini..nk biskut dtg rumah akuu.tlg aju buatt ponatt niii heee :D

lalalaa :)