Tuesday, July 31, 2012

PENGGUNA TEGAR dot dot dot..

Assalamu'alaikum ! kepada pengguna2 tegar sekalian.. kepada pengguna2 sekalian.. terpulanglah nak jadi pengguna apa pun.. tapi hari aku nak bercelupar pasal NUTOX dan GARNIER.. actually, semalam aku pergi ke kedai atas untuk beli barang nutox aku yang dah kehabisan intinya.. (saya pengguna tegar nutox! jangan kutuk nanti saya ketuk! hahaha) dan dalam kotak tu die bagi list untuk produk2 yang lain.. serius rambang mata ! untuk tengok2 memang rambang, untuk beli2, duit aku yang terbang ! ade laa dua tiga jenis yang aku berminat.. tapi harganya agak mahal.. jadi aku syorkan anda2 yang nak beli tu, beli kat WATSONS yaa.. and pastikan anda mempunyai kad ahli..serius dapat potongan yang menyejukkan hati ketika membayarnyaa.. berbaloi2..


Setakat ini, nutox tu aku pakai toner nyer.. toner murah.. then, serum nyer.. agak mahal, tapi berkesan.. then, skin rebon, dah habis dah pun, and memang taknak beli dah.. sebab yang ini sesuai kalau anda taknak pakai mask.. macam aku, sejak akhir2 ni aku suke try mask.. so aku tak beli laa.. then aku pakai yang kecik tu, untuk hilangkan bintik hitam.. taktau ape name.. lupe.. and malas nak tengok.. haa.. tiga ni je laa yang aku mampu beli setakat ni.. memang hasilnya agak berkesan.. tak tipu.. aku dapat tau produk nie pun dari sorang budak cina.. muka die, satu liang pori pun tak nampak ! die laa tegur aku, 'you banyak ar itu puri2.. u pakai laa niutoks.. itu bagi itu kecil.. sikalang tengah mulah maa..' die bukan promoter ye.. hihihi.. agak sadismendengarnya, tapi aku terima nasihat tu.. tq ye leng loi..


Seterusnya, ak pengguna tegar garnier.. produk yang aku pakai, pencucinya.. yg 3 in 1 tuu.. boleh tahan.. tapi kadang2 kulit mengelupas sikit.. maybe die over reaction kot? sbb pelbagai fungsi.. dan aku pakai krim siang dan malam.. aku memang suka campur2 barang.. hahahaa.. tapi the most, i used garnier laa.. nutox tu sampingan2.. sebab masih yakin dengan penggunaan garnier.. see garnier ! u must give me some commission sebab aku promote kau nie ! hahahaa..


Kesan2 yang aku dapat, liang2 pori aku yang besar dulu tu, serius besar beb, semakin mengecil.. ni untuk penggunaan nutox tu laa.. dan garnier, menyekatakan warna kulit.. dan untuk kedua2nya, menghilangkan bintik2 hitam dan jeragat.. tambahan pulak sekarang ni aku kerja dalam aircond.. kulit memang kering sangat.. so, memang banyak laa aku tempek bende2 alah ni.. terutama krim.. tempat kerja tu tertutup.. udara dan habuk pusing2 situu je.. so kalau pakai bende2 alah ni, dapat laa menhalang habuk2 tu teruk melekat kat kulit.. tambahan pulak kulit aku dulunye teruk.. cepat je tumbuh jerawat.. wuwuwuwuwuu..


okeyh.. itu je lahh.. kalau bab tempek2 bedak, aku just pakai bedak bayi.. terasa muda sikit ! hakhakhak.. tapi apa2 pun produk yang korang nak sapu, dahulukan dengan wudhuk ye.. :D dan ingat, mende2 alah tu sebagai usaha.. tapi hasilnya datang dari Allah.. mende2 alah tu cuma membantu jaa.. jangan tersilap tafsir ye.. wasalam.. 

1 comment:

Unknown said...

Salam..sy ada jual product nutox dgn harga promosi..promosi hebat!!. Stock limited.. Sbrg pertanyaan whatsapp ke 0139821702..;)

lalalaa :)