Wednesday, July 11, 2012

MELANGUT

Hari ni buat AP sikit je..
banyaknye buat fail je..
fail2 semua dah susun waktu semua orang tengah lunch tu..
aku tak makan..
makanan kantin kurengggg..
nak pegi cari kedai makan malas..
dan tak familiar dengan area2 situ..
dan memang malas nak makan..
dan target aku memang nak siapkan fail2 sebab malas nak hadap lagi fail2 tuu..
dan aku boleh pergi solat kat surau..
dan aku boleh buat AP and SAP..
tapi malangnye SAP xsempat nak belajar hari ni sebab AP melambak..
aku nak buat tapi AP boleh guna 1 PC dalam 1 masa untuk PC trainee..
dan keje AP, partner nak buat dulu..
nak buat SAP, tak belajar lagi..
dan aku duduk melangut..
makan makanan kat ofis tu..
keje fail sume aku dah settle abis semua..
dan lebih malang lagi,
aku abiskan time lunch..
boleh imagine tak betapa boringnye aku lepas waktu lunch??
orang lain sibuk buat keje,
aku sibuk tengok dorang buat keje !
dah boring tengok,
aku melangut balik..
sesungguhnya aku amat benci perbuatan melangut !

p/s : keje banyak salah, sikit pun salah.. waaaaa.. bagi keje sederhana boleh?

No comments:

lalalaa :)