Sunday, July 8, 2012

READY3 !

Wahhh.. hari ni shopping2.. kali ni shopping kecil2an.. hahaa.. ade pulak shopping kecil2an ! barang2 yang dibeli adalah barang2 untuk meningkatkan keyakinan diri ! cehhh.. hahaa.. sebenoonye saje gatai2 nak mencuba.. dan ade 1 produk ni amat2 laa menyenangkan hati ini.. hahahaa.. berbaloi dengan harganya.. dan boleh dikatakan agak murah ! seriously, berbaloi2.. produk tersebut berjenama activa..



haa.. yg paling aku suke yang kaler hitam tu.. die cabut blackhead and whitehead kuu.. pehh.. memang tak disangka2 hasilnya ! kawasan2 yang susah nak buang pun die boleh buang.. ye laa.. mask kan.. semua muka die pergi.. de yg sesetengah tu kat idung je.. ni KESELURUHAN muka ye akak2 abang2 adik2.. dan yang menariknya, ianya menyediakan lagi satu mask, yang kaler putih tu, untuk menutup balik pori2 yang terbuka tu akibat mask yg hitam tuu.. ye laa, dah benda2 kotor keluar, pori2 terbuka laa kan.. serius serius serius ! amat2 berkesan.. jerawat2 kecil tu, habis semua die tarik (yg kaler hitam tuu) pastu, yg kaler putih tu cover balik kesan2 jerawat tu and bagi ianya mengecut.. so, kepada anda2.. boleh laa mencuba..

okeyh, dah habis bab promote barang, then aku beli barang2 nutox aku yang kehabisan tuu.. then ade lg stuff2 lain yang aku beli.. then, terus pergi belakang the store tempat aku keje dulu.. nak beli daging masak ape ntah.. sodapp.. dari malam tadi aku dah ngidam2 ! hahahaa.. tadi pergi, tengok2, tutup ! wahhhh ! kecewa !!!!! hemm, tape lahhh.. tak de rezeki.. akan ku makan juga daging itu nanti ! pasti !

No comments:

lalalaa :)