Wednesday, July 18, 2012

PARUT

semalam Lola cakar tangan aku..
panjang gilaa kesan cakar die..
dalam pulak tuu..
serius pedih gilaaa !
lepas kene cakar,
terus basuh luka dengan air cepat2..
bagi mengelakkan virus2 yang lain merebak !
sampai sekarang terasa2 pedihnya..
merahh wooo..
aku sapu losyen sikit..
bagi parut lembut..
 parut lembut??
ape2 je lah kan..
tu parut luaran..
luka luaran..
yang dalaman?
rasanya..
hanya beberapa insan saja yg mengetahui..
itupun baru 30%..
lg 70% aku simpan sendiri..
ntah laa..
ego terlebih..
aku taknak nampak lemah kot?
maybe..
aku pun taktau nape..
hanya Allah je tahu segala isi hati ni..
mungkin ianya yang remeh2..
tapi yang remeh2 tu banyak sangat..
sampai ley jadi besar kalau dihimpun..
tambah2 kalau yang remeh2 tu dibuat dalam 1 masa..
memang menguji kesabaran..
apa2 pun yg jadi lepas ni..
aku terima samada baik mahupun buruk kesudahannya..
INI TENTANG SI ANDA DAN DIRI SAYA..
HARAP MAKLUM..
IANYA BKAIT RAPAT TENTANG SAYA DAN SI ANDA..
TIADA YG LAIN..

p/s : actually aku yang decide.. kesabaran aku yang diduga.. dia hanya memberi kata2 positif.. perasaannya amat positif, cuma, perlakuannya agak negatif.. dan rasa macam uuurrrggggghhhhh !!! faham tak? waaa.. tak reti laa nak explain.. assalamu'alaikum..

2 comments:

Anonymous said...

urrrgghh.hee marah tu..sabar ek
-cikyah

ai takahashi said...

haaa.. memey ler.. tp sekarang dah ok lik.. sbb die xwat hal.. nasib bek..

lalalaa :)